KLACHTEN EN GARANTIE
Garantievoorwaarden
Op alle artikelen die je bij Tasjesfan koopt krijg je de wettelijke garantie. Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen of als het artikel na geringe tijd kapot gaat, zal Tasjesfan zorgen voor een passende oplossing. Neem voor het retour sturen van het product contact op met de klantenservice via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@tasjesfan.nl o.v.v. het factuurnummer. Stuur een foto van het probleem mee om aanspraak te maken op de garantie. We zullen ons uiterste best doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen.
Artikel defect, incompleet, of beschadigd ontvangen
Wanneer je onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen kun je eerst contact opnemen met de klantenservice via info@tasjesfan.nl. Stuur bij een beschadigd artikel altijd een foto mee van het probleem en vermeld duidelijk het factuurnummer van de bestelling. Wij zullen de artikelen kosteloos omruilen. Het is niet nodig om het artikel via het retoursysteem aan te melden.