FAQ
VEELGESTELDE VRAGEN
Is het mogelijk om zonder account te bestellen?
- Ja. Het is mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen via de website. Je bestelt als gast gemakkelijk en snel zonder dat je een wachtwoord moet aanmaken. Jouw gegevens worden niet opgeslagen in ons klantenbestand.
Ik krijg een foutmelding tijdens het betaal proces
- Neem per e-mail (info@tasjesfan.nl) contact op met onze klantenservice.
Ik heb geen bevestiging ontvangen
- Indien je na één uur van aankoop nog geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, neem per e-mail (info@tasjesfan.nl) contact op met onze klantenservice
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Neem contact op met onze klantenservice via e-mail (info@tasjesfan.nl). Ons team zal jouw bestelling zo snel mogelijk annuleren indien de bestelling nog niet is verwerkt!
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 10.00u tot 18.00u.
Ruilen en retourneren
Kan ik mijn bestelling gratis retourneren?
- Ja, dit is mogelijk. Het zichttermijn is 14 dagen.
- Meld de bestelling retour zoals aangegeven op het bijgevoegde retourformulier en volg de instructies op voor gratis retourneren.
Op welke wijze wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?
- Zodra de retournering is ontvangen, betalen wij het bedrag terug op de manier hoe het oorspronkelijk is overgeschreven aan ons (m.u.v. cadeaubonnen).
Garantie
Wat is mijn garantie termijn?
- Bij de aankoop van een product op onze website heb je altijd een wettelijke garantie. Dit betekent dat je recht hebt op een goed product. Daarnaast bieden alle merken een fabrieksgarantie. De garantietermijn is per merk verschillend en kan variëren van 3 maanden tot 1 jaar!
- Wil je aanspraak maken op de garantie? Stuur ons dan een e-mail bericht (info@tasjesfan.nl)